automn

محصولات و لوازم خانگي سوني

automnRight
social
about درباره وبلاگ
# موضوعات
#

محصولات و لوازم خانگي سوني

تلویزیون سونی بانه

دوشنبه سیزدهم 8 1398

تقریباً هر تلوزیون سونی که این روزها به بازار عرضه می شود یک تلویزیون 4K خواهد بود ، با وجود پیکربندی پیکسل ها وضوح و جزئیات بیشتری را به آنچه می توانید در اتاق نشیمن خود ببینید - چهار برابر پیکسل HD ، دقیق است. اما همه خرید تلویزیون سونی بانه 4K به طور مساوی ایجاد نمی شوند و شاید سخت باشد که بگوییم واقعاً بهترین تلویزیونهای 4K در آنجا چیست.

هر ساله مدل های جدید و بهبود یافته به بازار عرضه می شوند و زمان ما در تست TechRadar جدیدترین مدل های 4K به معنای این است که ما می توانیم لیست نهایی بهترین تلویزیون های 4K موجود در سال 2019 را به شما ارائه دهیم.

اگرچه نمایشگرهای با وضوح 4K معمولاً ارزان نیستند ، ما ترکیبی از گزینه ها را در نظر گرفته ایم که امیدواریم همه افراد در بازار یک تلویزیون سونی جدید را خوشحال کنند - حتی آنهایی که بودجه کمی اندک دارند. (اگر به خرید و فروش دلبستگی بیشتری نسبت به تصاویر برتر دارید ، می توانید برای بهترین معاملات پیشنهادی به راهنمای ارزان فروش تلویزیون ما بروید.)




این لیست ممکن است پر از گزینه های عالی در حال حاضر باشد ، اما ما همچنین انتظار داریم که بعداً امسال شاهد برخی از تلویزیون های خوب باشیم. با این حال ، تلویزیون جدیدتر ، شانس بیشتری دارد که درست از کنار دروازه گران باشد. بنابراین اگر به دنبال یک تلویزیون Ultra HD جدید هستید ، بهتر است با یک مدل قدیمی تر بروید که امیدوارم با ورود دستگاه های جدید به بازار تخفیف مناسبی حاصل شود.

همچنین می توانید هیجان انگیز ترین تلویزیون هایی را که در نمایشگاه IFA 2019 دیدیم ، جستجو کنید و به بررسی LG LG Signature Series OLED TV R ، Sony Master Series Z9G و Panasonic GZ2000 توجه کنید.
بهترین تلویزیونهای 4K با یک نگاه

    تلویزیون QLED سونی Q90
    LG C8 OLED
    پاناسونیک FZ952 / FZ950
    سونی Bravia AF9 OLED
    Philips 803 OLED
    سری XF90 سونی
    تلویزیون OLED پاناسونیک FZ802 / FZ800
    تلویزیون QLEF سامسونگ Q7FN

    برای راه اندازی 4K خود به یک نوار صدا نیاز دارید؟ جمع بندی ما از بهترین صداهای موسیقی 2019 را بررسی کنید

اگرهنوز در فناوری 4K فروخته نشده اید ، به یاد داشته باشید این فقط موردی نیست که تعداد پیکسل های ممکن را در صفحه نمایش بسته بندی کنید. همچنین درمورد کیفیت آن پیکسل های مهم - با فناوری High Dynamic Range و Wide Color Gamut ، این پیکسل ها واقعاً می درخشند.

ما از زمان طلوع 4K تلویزیون ها را آزمایش کرده ایم و در کنار صدها تلویزیون که از مسیر ما عبور کرده اند ، با استفاده از آن تجربه ثروتمند ، لیستی از بهترین تلویزیون های 4K 2019 را ایجاد کرده ایم - خواه 55 اینچ ، 65 اینچ ، یا 75 اینچ چیزی است که شما نیاز دارید. ما مرتباً این لیست را با پیشنهادات جدیدبه روز می کنیم ، بنابراین به بررسی مجدد بپردازید تا ببینیم چه چیزی جایگزین مدل های پیشرو است.

آنچه باید درباره Black Friday 2019 بدانید
شکینیست که معاملات تلویزیون جمعه سیاه پیش از تاریخ شروع 29 نوامبر بسیار گسترده خواهد بود و از طریق دوشنبه سایبر در اوایل دسامبر ادامه خواهد یافت. آیا شما به دنبال یک تلویزیون 8K QLED پیشرفته یا یک OLED مناسب برایبودجه برای تماشای سری مورد علاقه های خود Netflix هستید ، حتما بهترین صفحه معاملات تلویزیون جمعه سیاه ما را برای آخرین نسخه های موجود در آن نشانک گذاری کنید. فراتر از فروش فوق العاده باشید.

جمعه سیاه ممکن است چند هفته دیگر نباشد ، اما ما در حال حاضر شاهد برخی از معاملات تلویزیون هستیم که ارزش بررسی آن را دارند. برای خریداران انگلیس ، این تلویزیون های فیلیپس 4K حداکثر 200 پوند تخفیف در آمازون دارند ، در حالی که خریداران آمریکایی می توانند تخفیف های تیز تلویزیون را از بهترین خرید دریافت کنند.

برای آشنایی با دنیای 4K ، فیلم زیر را ببینید:
آنچه در مورد تلویزیون های 4K باید بدانید

قبل از اینکه گیر کنیم ، اجازه می دهیم سریعتر تازه ای 4K داشته باشیم.

برایمبتدیان ، نه تنها صفحه نمایش های 4K UHD چهار برابر پیکسل نسبت به نسل های قبلی 1080p خود دارند ، این تلویزیون های 4K معمولاً در تکنولوژی صفحه نمایش مانند High Dynamic Range (HDR) و Wide Color Gamut (WCG) نیز استفاده می کنند که در واقع بهترین استفاده را می کنند. آن پیکسل های اضافی.

دلیل دیگر تلویزیون های 4K این است که کنسول های بازی ، مانند PS4 Pro و Xbox One X ، آینده 4K را کاملاً پذیرفته اند ، همانطور کهصنعت Blu-ray و پخش کننده پخش کننده ویدیو در بازار دارند. همچنین پیش بینی می شود کنسول های ورودی PS5 و Xbox Scarlett حتی جدیدترین فناوری نمایش را برای تصاویر پیشرفته بازی ایجاد کنند.

همه این روزها در قطار 4K Ultra HD سوار هستند ، پس چه زمان بهتری برای گرفتن مجموعه وجود دارد؟

اگرهمه اینها برای تلفن های موبایل عجیب یا دشوار به نظر می رسد ، نگران نباشید. ما در اینجا برای کمک به رمزگشایی دنیای وحشی و شگفت انگیز Ultra HD هستیم. چند دقیقه وقت خود را به ما اختصاص دهید و ما به شما کمک می کنیمبهترین تلویزیون 4K موجود در بازار را به منزل خود ببرید.
8 تلویزیون 4K بهترین در آنجا

تلویزیون QLED سامسونگ Q90

اعتبار تصویر: سامسونگ
1. تلویزیون QLED سامسونگ Q90

بهترین تلویزیون 4K سال 2019 ، تاکنون

5،496.99 دلار آمریکا
نمایش در آمازون
1،883.13 یورو
نمایش در آمازون
2.478.99 یورو
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (11 یافت شده)
عملکرد باورنکردنی HDR
زاویه دید گسترده تر
پشتیبانی از دالبی ویژن نیست
بدون بلندگو Dolby Atmos

سالگذشته سامسونگ Q9FN بخاطر ویژگی ها و کیفیت تصویر ، موفق به کسب اعتراض شد. اما اکنون توسط تلویزیون Q90 QLED در لیست بهترین تلویزیونهای 4K جایگزین شده است. Q9FN مناسب نبود و شکایات مشکوکی در مورد مشاهده زاویه هاو یک سیستم کم نور محلی تهاجمی وجود داشت که جزئیات را دقیقاً بالای رنگ سیاه خرد می کرد.
تبلیغات

سامسونگ به طور واضح این انتقادات را مورد توجه قرار داده و در Q90 مستقیماً به آنها پرداخته است.

منبع :

https://mahbano.net/product/tv-sony/

(0) نظر
X